Csodaország az én szememen keresztül

Igen még mindig teljesen oda meg vissza vagyok a csillámokért, a flitterért és a strasszkövekért. Gondolkoztam valami szuper karácsonyi manikűröm, de se az arany+piros, se a zöld+ezüst nem fogott meg, valami hiányzott belőle, leginkább én. A mosolygós, örök vidámság, kicsit bohókás hangulat, valami finom elegáns, lágy színnel. Szóval neki álltam a körömfestésnek, közbe arról ábrándoztam hogy milyen lenne az én,saját Csodaországom.

Jelly Beans all the way

Petra Csodaországa

Oké, persze abszolút minden csillogós, flitteres, rózsaszínes lenne. Háziállatként pónikat tartanánk,akik szivárványt ennének. Házak helyett, kastélyok lennének és mindenki hatalmas báli ruhákban rohangálna az utcákon tűsarkúban (amiben nem fája a lábunk :)) A Disney hercegnők léteznének és ha bármi bajunk lenne tőlünk kérnénk tanácsot (Princess Help Center), és persze jöjjön az elcsépelt kívánság bármit ennénk, nem híznánk tőle, mindenhol rózsaszín minyon sütivel kínálnának és édes tejes kávéval vagy rózsaszörppel. Mivel mindenki utálja a hétfőket ezért hétfő az pihenő nap lenne. A munkánkat imádnánk, egy percig se panaszkodnánk, hogy "jajj már megint be kell bennem" hanem mi lennénk a legboldogabb emberek hogy "végre bemehetünk", az emberek nem adnák fel a terveiket, hanem mindenki megvalósítaná az álmát. Felváltva szólna Bruno Mars, Taylor Swift és John Newman. A kedvenc csoki a Marvellous Creations dairy milk, amiben van gumicukor, cukorka, és pattogós cukor.

Untitled 

És amint felébredtem a Barbie-baba álmomból kész lett a manikűr!
Mit szóltok?
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 megjegyzés: